خورشید
خورشید
فرهنگی، اجتماعی و ...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 9 بهمن 1398برچسب:, توسط جمشید خورشید |

        آزادگان

 

ای عقابان تیز چنگ زمان

           ای همه رستمان این دوران

بهر آزادی وطن همه گان
           بسته با هم زجان ودل پیمان

فخر میدارد این وطن برتان

          آفرین بر صفای سنگر تان

که دگر اهرمن نمی خواهیم

آتش اندر چمن نمی خواهیم

 

 

میهن امروز کارتان خواهد

            بهر حفظ اعتبارتان خواهد

تاکه آباد گردد این کشور

              بازسازی شعار تان خواهد

بهر عمران و اعتلای وطن

           کوشش بی شمار تان خواهد

 تازه گی وشگفتگی خورشید

   در خزان وبهار تان خواهد



نظرات شما عزیزان:

سارا امیدوار
ساعت6:08---9 بهمن 1390
سلام آقا جمشیــــــــد دوست خوبم

لطفا اطلاع بدین شما را با عنوان مورد نظرتون لینک کنم



---لینک من --

عنوان : بانک اطلاعات مشاغل

توضیحات : بانک اطلاعات تلفن و مشاغل استان البرز

آدرس: http://www.alborzjobs.blogfa.com

-------------------------------------

پیج رنک 4 خواهد شد

سپاسگزارم - التماس دعا

یا امام زمان (عج)


پاسخ:سلام من شمارا به ویب خود لینک کردم منتظرم من را هم لینک کنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: